Новий трактор колісний Deutz-Fahr Agrotron 6165G
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Зацікавилися оголошенням?
1/10
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
98 000 €
Ціна без ПДВ
≈ 4 283 000 грн
117 600 €
Ціна з ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка:
Deutz-Fahr
Модель:
Agrotron 6165G
Тип:
трактор колісний
Рік випуску:
2023
Перша реєстрація:
2023
Місце розташування:
Україна пгт. Юбилейное8447 км від вас
Дата розміщення:
9 лист. 2024 р.
Agronetto ID:
FA34085
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Підписатися на продавця
Дмитро Володимирович
Мови:
українська, російська
+380 67 630...
Показати
+380 67 630 9702
+380 56 373...
Показати
+380 56 373 1050
+380 56 375...
Показати
+380 56 375 6680
+380 56 375...
Показати
+380 56 375 6696
Адреса
Україна, Дніпропетровська область, 52005, пгт. Юбилейное, ул. Жасминовая 27
Надіслати повідомлення
Контакти продавця
ТОВ "ТД ЛІДЕРПАРТС"
Україна
9 років на Agronetto
4.2
71 відгук
Підписатися на продавця
+380 67 630...
Показати
+380 67 630 9702
+380 56 373...
Показати
+380 56 373 1050
+380 56 375...
Показати
+380 56 375 6680
Поставити питання продавцю
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
98 000 €
≈ 4 283 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
82 000 €
≈ 3 583 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
82 000 €
≈ 3 583 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
82 000 €
≈ 3 583 000 грн
2023
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
ціна за запитом
2023
Потужність
340 к.с. (250 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
60 км/год
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
170 000 €
≈ 7 429 000 грн
2023
Потужність
429 к.с. (315 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
170 000 €
≈ 7 429 000 грн
2023
Потужність
429 к.с. (315 кВт)
Євро
Euro 5
Паливо
дизель
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
Відгуки
4.1
Трактори колісні Deutz-Fahr
Переглянути 20 відгуків
Запчастини до тракторів колісних
Технічна специфікація:
Deutz Fahr Agrotron 6165G Variant B
Загальна інформація
DEUTZ TCD 2012 L6 Stage 3A (Tier 3). DCR (Deutz Common Rail). 6 циліндр. Об'єм 6057 см³. iEGR (внутрішня рециркуляція вихлопних газів). Номінальна швидкість 2100 об/хв. Потужність на номінальній швидкості (ECE R 120): 152 HP / 111 кВт. Максимальна потужність (ECE R 120): 163 HP / 120 кВт. Електронне управління двигуном і пам'ять двигуна. Електрогідравлічна багатодискова масляна муфта відбору потужності. Функція автоматичного ВВП. Електрогідравлічне керування для: повного приводу, блокування заднього диференціала. Гідростатичне рульове управління з незалежним насосом
Країна, Спеціалізація
Кришка паливного бака без замка
Колір кузова DEUTZ-FAHR GREEN
Паркувальний клин
Стандартні характеристики
Посібник користувача (англійською)
Англійські таблички OECD
Попереджувальні таблички
Акумулятор: 12V - 180Ah - 1200A (EN) / 800A (IEC) / 700A (DIN)
Ящик інструментів
Силовий агрегат
Без паливного попереднього фільтра з підігрівом
Вертикальна вихлопна труба на стійці кабіни
Fuel tank: 250 l
Система Powerbrake
Стоянкове гальмо з ручним керуванням
Стаціонарна задня вісь
6 цил. двигун
Стандартний вентилятор охолодження
Система охолодження масла для холодного клімату
E3A (Tier 3) не для ринку ЄС
Платформа/Кабіна/Кузов
Прокатний ремінь безпеки
Ліве і праве дзеркала
InfoCentre+ з кольоровим дисплеєм 3,5 (км/год)
Ручний кондиціонер
Без внутрішніх дзеркал
Дах кабіни (без люка)
Підголівник для сидіння
Без телематичного модуля
Стандартний повітряний фільтр для кабіни
Кабіна з переднім фіксованим вікном і бічними фіксованими стеклами
Кабіна з вікном, що відкривається ззаду
Передні та задні галогенні ліхтарі (габаритні, стоп-ліхтарі та вогні повороту)
Передні галогенні фари
Без електричних розеток для обладнання
Без передних рабочих фар на индикаторах
Передні робочі фари на капоті
Без камер
Зчіпка(навіска)
Заднє ліве крило з кнопковою панеллю для заднього підйому та ВВП
Без передньої навіски
Без клапана для керування переднім навішуванням
Без триточкової навіски для переднього підйому
Задні нижні важелі Cat. IIIN з автоматичними з’єднувальними пристроями (без переваг бренду)
ЕЛЕКТРОННИЙ задній підйомник
Рульова тяга права та ліва механічна
Механічна автоматична задня верхня тяга
Без переднього ВВП
Без дистанційного керування для автоматичної зчіпки причепа
Дишло та зчіпні пристрої (CBM)
Шини
Передні та задні фіксовані диски
Марка шин, що поставляється фабрикою
Гідравлічника/пневматика
Без передніх гідравлічних виходів
Безкоштовне повернення гідравлічного масла
Без підключення DUO-MATIC
Без пневматичного гальма причепа
Обладнання стандартне
Без баластів заднього колеса
Без передней противовесной рамы
Силовий агрегат
Трансмиссия, рассчитанная на 50 км/ч, ограничена до 40 км/ч при сверхэкономичных оборотах двигателя.
Полностью роботизированная трансмиссия RCSHIFT: 54F+27R, 5 диапазонов, 6 переключений под нагрузкой, ходовая часть (ручной, полуавтоматический, полностью автоматический режим с круиз-контролем и функцией отключения сцепления) и задний ВОМ: 540/540E/1000/1000E (включая 1" 3/8 с 6-шлицевым коротким валом)
Полная роботизация с Automatic Powershift (APS)
Платформа/Кабіна/Кузов
Сиденье Max-Comfort (ТКАНЬ) (низкочастотная пневматическая подвеска, автоматическая регулировка веса, регулируемое положение сиденья, держатель для документов, пневматическая поясничная опора, удлинение верхней части спинки, поворот на 10°)
Кабина PowerVision с подлокотником-сателлитом + джойстик MaxCom: наклоняемая и регулируемая рулевая колонка со встроенной приборной панелью, предварительная установка для радио с антенной и динамиками, система вентиляции и отопления. Полностью обнаруженная кабина из капота
Додаткове обладнання Країна/Спеціалізація
Загальна спеціалізація для країн з лівим кермом
Знак обмеження швидкості
Cиловий агрегат
Трансмісія 50 км/год на суперекономічних обертах двигуна
Гідравлічний важіль Powershuttle з "Sense Clutch" (регульований відгук)
ПЕРЕДНЯ ПІДВІСНА ВІСЬ із системою АДАПТИВНОЇ АМОРТІЗУВАННЯ + масляний багатодисковий блокування переднього диференціала + система ASM
Платформа/Кабіна/Кузов
Сидіння Max-Comfort XL (FABRIC) (низькочастотна пневматична підвіска, автоматичне регулювання ваги, регульоване положення сидіння, тримач для документів, пневматична поперекова підтримка, верхнє розширення спинки, поворот 10°, ширина рами 530 мм)
Тканинне та м'яке пасажирське сидіння з ременем безпеки
Склоочисник заднього скла
SR20 ADVANCED: ПРИЙМАЧ GNSS для дециметрової точності (TopNet), підтримує Galileo/GPS/Glonass. Можливе оновлення до RTK NTRIP (через активацію ліцензії та встановлення CTM)
Схильність до кермового керування Performance Steer, включаючи регульоване "Easy Steer"
Механічні підвіски кабіни
Поворотний маячок
2 передні + 2 задні світлодіодні робочі фари на даху кабіни
2 додаткові задні світлодіодні робочі ліхтарі на кабіні
2 верхні фари на стійці кабіни
Задня електрична розетка ISOBUS ISO 11783
iMonitor3 у 8 дюймів, встановлений на середній стійці, містить функції Isobus: універсальний термінал, TC-SC із до 200 секцій, призначення AUX-N
Задні крила в «європейському стилі».
Зчіпка (Навіска)
Помічники підйому 100 мм (вантажопідйомність 9700 кг)
Шлицевий профільний карданний вал 1" 3/8 з 21 шліцом
Без передньої скоби
Автоматичні стабілізатори, що самоблокуються
Без задньої навіски
Дишло, що хитається
Без зчіпного пристрою
Шини
Шини: 480/70 R28 спереду, 580/70 R38 ззаду
Подовжувачі заднього крила (загальна ширина 2400 мм)
Передні рульові бризковики
Гідравлічний/пневматичний
Гідравлічна система закритого центру з насосом "LOAD SENSING" (120 л/хв)
3 задніх розподільника з регулятором потоку (3 поплавкових)
POWER BEYOND: прямий вхід масла для підключення до зовнішніх золотникових клапанів
Гідравлічна гальмівна система причепа (NO MR)
Гідравлічні розподільники з швидкозчіпними з'єднувачами "Push-pull" і баком для збору масла
Обладнання
ПРОМІЖНИЙ КОМПЛЕКТ попереднє замовлення для фронтального навантажувача. БЕЗ рами; Power-beyond підключення (P, T і LS-line) в середині трактора; у поєднанні з 2 додатковими передніми верхніми фарами, встановленими на стійці кабіни.
Передня вагова рама (100 кг) із зчіпкою
2 балласти під передньою опорою. Разом 330 кг
Technical specification:
General features
DEUTZ TCD 2012 L6 Stage 3A (Tier 3). DCR (Deutz Common Rail). 6 cylinder. 6057 cm³ capacity. iEGR (internal Exhaust Gas Recirculation). 2100 rpm rated speed. Power at rated speed (ECE R 120): 152 HP / 111 kW. Max power (ECE R 120): 163 HP / 120 kW. Electronic engine management and engine memory. Electrohydraulically operated multi-disc oil-immersed PTO clutch. Auto PTO function. Electrohydraulic controls for: 4WD engagement, rear differential lock. Hydrostatic steering with independent pump
Country ,Specializing
Fuel tank cap without lock
DEUTZ-FAHR GREEN body color
Parking wedge
Standard specs
User manual (English)
English OECD plates
Warning plates
Battery: 12V - 180Ah - 1200A (EN) / 800A (IEC) / 700A (DIN)
Toolbox
Powertrain
Without fuel prefilter heated
Vertical exhaust pipe on cab post
Fuel tank: 250 l
Powerbrake system
Hand operated park brake
Fixed rear axle
6 cyl. engine
Standard cooling fan
Oil cooler system for cold climate
E3A not for EU market
Plat/Cab/Bodywork
Rolling safety seat belt
Left and right mirrors
InfoCentre+ with 3.5 colour display (km/h)
Manual air conditioning
Without interior mirrors
Cab roof (without hatch)
Headrest for seat
Without telematic module
Standard air filter for cab
Cab with front fixed window and lateral fixed glasses
Cab with rear opening window
Front and rear halogen lights (position, stop and direction lights)
Front HALOGEN headlights
Without electric sockets for equipment
Without front work lights on indicators light
Front work lights on bonnet
Without cameras
Hitch
Left rear mudguard with push-button panel for rear lift and PTO
Without front linkage
Without valve for front linkage control
Without three-point linkage for front lift
Cat. IIIN rear lower link arms with automatic couplers (no brand preference)
ELECTRONIC rear lift
Mechanical right and left tie rod
Mechanical automatic rear upper link
Without front PTO
Without remote controls for automatic trailer hitch
Drawbar & hitches (CBM)
Tyres
Front and rear fixed rims
Tyres Brand supplied by Factory
Hydraulic / Pneumatic
Without front hydraulic outlets
Free hydraulic oil return
Without DUO-MATIC connection
Without pneumatic trailer brake
Standart Equipment
Without rear wheel ballast
Without front weight frame
Powertrain
Transmission designed for 50 Km/h, limited to 40 km/h at ultra-economy engine speed
RCSHIFT full robotized transmission: 54F+27R, 5 range, 6 powershift, creeper (manual, semi-auto, full-auto mode with cruise and de-clutch function) and Rear PTO: 540/540E/1000/1000E (includes 1" 3/8 with 6 splines stub shaft)
Full robotization with Automatic Powershift (APS)
Plat/Cab/Bodywork
Seat Max-Comfort (FABRIC) (low frequency air-suspension, automatic weight adjustment, adjustable seat position, document holder, pneumatic lumbar support, upper backrest extension, swivel 10°)
PowerVision Cab with satellite armrest + MaxCom joystick: tilting and adjustable steering column with integrated dashboard, pre-arrangement for radio with antenna and loudspeakers, ventilation and heating system. Fully detected cab from hood
Additional Equipment / Country/Specializing
General specialization for left-hand drive countries
Speed limit sign
Powertrain
Transmission 50 Km/h at super-economy engine speed
Hydraulic Powershuttle lever with "Sense Clutch" (adjustable response)
FRONT SUSPENDED AXLE with ADAPTIVE DAMPING system + Front differential lock oil-immersed multi-disc + ASM system
Plat/Cab/Bodywork
Seat Max-Comfort XL (FABRIC) (low frequency air-suspension, automatic weight adjustment, adjustable seat position, document holder, pneumatic lumbar support, upper backrest extension, swivel 10°, wide frame 530 mm)
Fabric and padded passenger seat with seatbelt
Rear window wiper
SR20 ADVANCED: GNSS RECEIVER for decimeter accuracy (TopNet), capable for Galileo/GPS/Glonass. Possible upgrade to RTK NTRIP (via licence activation and CTM installation)
Performance Steering predisposition, includes adjustable "Easy Steer"
Mechanical cab suspensions
Rotary beacon
2 front + 2 rear LED work lights on cab roof
2 additional rear LED work lights on cab
2 upper headlights on cab post
Rear electrical socket ISOBUS ISO 11783
iMonitor3 in 8" mounted on b-pillar contains Isobus features: Universal Terminal, TC-SC with up to 200 sections, AUX-N assignments
«EU style» rear fenders
Hitch
Lift assistor rams 100 mm (9700 kg capacity)
Splined profile PTO shaft 1" 3/8 with 21 splines
Without front clevis
Self-locking automatic stabilizers
Without rear hitch
Swinging drawbar
Without trailer hitch slider frame
Tyres
Tyres: 480/70 R28 front, 580/70 R38 rear
Rear mudguard extensions (overall width 2400 mm)
Front steering mudguards
Hydraulic/Pneumatic
Close centre hydraulic system with "LOAD SENSING" pump (120 l/min)
3 rear distributors with flow regulator (3 Float)
POWER BEYOND: direct oil inlet to connect to the external spool valves
Hydraulic trailer braking system (NO MR)
Hydraulic distributors with "Push-pull" quick couplers and oil recovery tank
Equipment
INTERMEDIATE KIT pre-arrangement for front loader. NO frame; Power-beyond connection (P,T and LS-line) in the middle of the tractor; in combination with 2 additional front upper headlights mounted on cab post.
Front weight frame (100 kg) with hitch
2 weights under front support. Total 330 kg
Техническая спецификация:
Deutz Fahr Agrotron 6145G Variant B
Общая информация
DEUTZ TCD 2012 L6 Stage 3A (Tier 3). DCR (Deutz Common Rail). 6 цилиндр. Объем 6057 см³. iEGR (внутренняя рециркуляция выхлопных газов). Номинальная скорость 2100 об/мин. Мощность на номинальной скорости (ECE R 120): 145 HP/107 кВт. Максимальная мощность (ECE R 120): 150 HP/110 кВт. Электронное управление двигателем и память двигателя. Электрогидравлическая многодисковая масляная муфта отбора мощности. Функция автоматического ВВП. Электрогидравлическое управление для: полного привода, блокировка заднего дифференциала. Гидростатическое управление с независимым насосом.
Страна, Специализация
Крышка топливного бака без замка
Цвет кузова DEUTZ-FAHR GREEN
Парковочный клин
Стандартные характеристики
Руководство пользователя (на английском)
Английские таблички OECD
Предупредительные таблички
Аккумулятор: 12V – 180Ah – 1200A (EN) / 800A (IEC) / 700A (DIN)
Ящик инструментов
Силовой агрегат
Без топливного предварительного фильтра с подогревом
Вертикальная выхлопная труба на стойке кабины
Fuel tank: 250 l
Система Powerbrake
Стояночный тормоз с ручным управлением
Стационарная задняя ось
6 цил. двигатель
Стандартный охлаждающий вентилятор
Система охлаждения масла для холодного климата
E3A (Tier 3) не для рынка ЕС
Платформа/Кабина/Кузов
Прокатный ремень безопасности
Ливе и праве зеркала
InfoCentre+ с цветным дисплеем 3,5 (км/ч)
Ручной кондиционер
Без внутренних зеркал
Крыша кабины (без люка)
Подголовник для сидения
Без телематического модуля
Стандартный воздушный фильтр для кабины
Кабина с передним фиксированным окном и боковыми фиксированными стеклами
Кабина с открывающимся сзади окном
Передние и задние галогенные фонари (габаритные, стоп-фонари и поворотные огни)
Передние галогенные фары
Без передних рабочих фар на индикаторах
Передние рабочие фары на капоте.
Без камер
Сцепка(навеска)
Заднее левое крыло с кнопочной панелью для заднего подъема и ВВП
кошка Задние нижние рычаги IIIN с автоматическими соединительными устройствами (без преимуществ бренда)
ЭЛЕКТРОННЫЙ задний подъемник
Рулевая тяга правая и левая механическая
Механическая автоматическая задняя верхняя тяга
Помощники подъема 80 мм (грузоподъемность 6200 кг)
Без дистанционного управления для автоматической сцепки прицепа
Дышло и сцепные устройства (CBM)
Шины
Передние и задние фиксированные диски
Марка шин, поставляемая фабрикой
Гидравличника/пневматика
Бесплатный возврат гидравлического масла
Без подключения DUO-MATIC
Без пневматического тормоза прицепа
Оборудование стандартное
Без предварительной договоренности на фронтальный погрузчик
Без балластов заднего колеса
Без передней противовесной рамы
Без боковых утяжелителей
Без передней пластины для переднего веса
Силовой агрегат
Трансмиссия, рассчитанная на 50 км/ч, ограничена до 40 км/ч при сверхэкономичных оборотах двигателя.
Полностью роботизированная трансмиссия RCSHIFT: 54F+27R, 5 диапазонов, 6 переключений под нагрузкой, ходовая часть (ручной, полуавтоматический, полностью автоматический режим с круиз-контролем и функцией отключения сцепления) 3/8 с 6-шлицевым коротким валом)
Полная роботизация с Automatic Powershift (APS)
Платформа/Кабина/Кузов
Сиденье Max-Comfort (ТКАНИ) (низкочастотная пневматическая подвеска, автоматическая регулировка веса, регулируемое положение сиденья, держатель для документов, пневматическая поясничная опора, удлинение верхней части спинки, поворот на 10°)
Кабина PowerVision с подлокотником-сателлитом + джойстик MaxCom: наклоняемая и регулируемая рулевая колонка со встроенной приборной панелью, предварительная установка для радио с антенной и динамиками, система вентиляции и отопления. Полностью обнаруженная кабина из капота
Дополнительное оборудование Страна/Специализация
Общая специализация для стран с левым рулем
Инструкция пользователя (рус.)
Знак ограничения скорости
Силовой агрегат
Гидравлический рычаг Powershuttle из "Sense Clutch" (регулируемый отзыв)
ПЕРЕДНЯЯ ПОДВЕСНАЯ ВОСЬ с системой АДАПТИВНОЙ АМОРТИЗИРОВАНИЯ + масляная многодисковая блокировка переднего дифференциала + система ASM
Платформа/Кабина/Кузов
Тканевое и мягкое пассажирское сиденье с ремнем безопасности
Стеклоочиститель заднего стекла
SR20 ADVANCED: ПРИЕМНИК GNSS для дециметровой точности (TopNet), поддерживает Galileo/GPS/Glonass. Возможно обновление в RTK NTRIP (через активацию лицензии и установку CTM)
Склонность к рулевому управлению Performance Steer, включая регулируемое "Easy Steer"
радар
Механические подвески кабины
Возвратный маячок
2 передние + 2 задние светодиодные рабочие фары на крыше кабины
2 дополнительных задних светодиодных рабочих фонаря на кабине
7-контактная розетка (ISO 11786)
2 верхние фары на стойке кабины
Задняя электрическая розетка ISOBUS ISO 11783
iMonitor3 в 8 дюймов, установленный на средней стойке, содержит функцию
Возвратный маячок
2 передние + 2 задние светодиодные рабочие фары на крыше кабины
2 дополнительных задних светодиодных рабочих фонаря на кабине
2 верхние фары на стойке кабины
Задняя электрическая розетка ISOBUS ISO 11783
iMonitor3 в 8 дюймов, установленный на средней стойке, содержит функции Isobus: универсальный терминал, TC-SC до 200 секций, назначение AUX-N
Задние крылья в «европейском стиле».
Сцепка (Навеска)
Помощники подъема 100 мм (грузоподъемность 9700 кг)
Шлицевой профильный карданный вал 1" 3/8 с 21 шлицем
Без передней скобы
Самоблокирующиеся автоматические стабилизаторы
Без задней навески
Шатающееся дышло
Без сцепного устройства
Шины
Шины: 480/70 R28 спереди, 580/70 R38 сзади
Удлинители заднего крыла (общая ширина 2400 мм)
Передние рулевые брызговики
Гидравлический/пневматический
Гидравлическая система закрытого центра с насосом "LOAD SENSING" (120 л/мин)
3 задних распределителя с регулятором потока (3 поплавковых)
POWER BEYOND: прямой вход масла для подключения к внешним золотниковым клапанам
Гидравлическая тормозная система прицепа (NO MR)
Гидравлические распределители с быстросцепными соединителями "Push-pull" и баком для сбора масла.
Оборудование
ПРОМЕЖУТНЫЙ КОМПЛЕКТ предварительный заказ для фронтального погрузчика. БЕЗ рамы; Power-beyond подключение (P, T и LS-line) внутри трактора; в сочетании с 2 дополнительными передними верхними фарами, установленными на стойке кабины.
Передняя весовая рама (100 кг) со сцепкой
2 балласта под передней опорой. Итого 330 кг