Новий трактор колісний YTO NLX 1024































≈ 1 405 000 грн
Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця














- Рік виробництва: 2025
- Двигун: YTO LR4A3L-23, дизельний, 4-ри циліндри, атмосферний, водяне охолодження, механічне впорскування палива, передпусковий підігрів
- Робочий об’єм, л: 5,61
- Потужність: 102 к.с. (76 кВт)
- Номінальні оберти, об/хв: 2300
- Повітряний фільтр: дво-ступеневий, з паперовими елементами та сигналізатором забивання
- Зчеплення: LUK (Німеччина), однодискове, подвійної дії, діаметр 12”
- КП: тип/виробник: механічна / YTO
- КП: к-ть передач вперед/назад: реверсивна 12 вперед / 12 назад (з синхронізаторами)
- Гідросистема, тип: двохконтурна роздільна з додатковим гідробаком
- Гідросистема: тип насосу/привод: насос шестеренчастий / з приводом від двигуна
- Гідросистема: продуктивність гідронасоса, л/хв: 45
- Гідросистема: к-ть гідро виходів: 3 пари + 1 постійного зливу
- ВВП: тип: задній, незалежний з синхронізатором
- ВВП: оберти, об/хв: 540/1000
- Вантажопідйомність навіски, кг: 2950
- Рульове керування: гідравлічне, незалежне
- Розмір передніх/задніх шин: 13.6-24 / 16.9-34
- Регулювання колії: передні/задні, мм: 1562-2000 / 1520-2120
- Робочі гальма: дискові, в масляній ванні, з гідроприводом
- Ємкість паливного баку, л: 147
- Розміри базові: (ДхШхВ), мм: 4350х2300х2765
- Колісна база, мм: 2314
- Кліренс, мм: 440
- Мінімальна експлуатаційна вага, кг: 4100
- Вага з противагами, кг: 4900
- В т.ч. вага противаг, кг: 6х40 передні, 4х50 колісні
Кондиціонер та фільтри повітря салону, обігрівач, головний вимикач живлення, LCD багатофункціональний комбінований прилад (функція відображення швидкості) радіо з MP3 програвачем, розетка на 12V, комфортне сидіння CRAMMER (з паском безпеки), додаткове сидіння, одно контурна пневмосистема гальм причепа з компресором; тяговий брус та буксируваний пристрій для причепа, важіль зовнішнього керування навіскою, акумулятор, що не обслуговується, антифриз -33 в системі охолодження двигуна, підсвічування номерного знаку, відео камера заднього огляду з додатковим монітором, балка зчіпного пристрою, світлодіодні робочі фари F2R2.
Для отримання детальнішої інформації телефонуйте за вказаним номером в оголошенні