Новий трактор колісний Başak 2110S з розтермінуванням до 2 років в гривні!
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Зацікавилися оголошенням?
1/55
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
2 100 000 грн
Ціна з ПДВ, ПДВ – 20%
≈ 47 890 €
1 750 000 грн
Ціна без ПДВ
Зв'язатися з продавцем
Марка:
Başak
Тип:
трактор колісний
Рік випуску:
2022
Вантажопідйомність:
5 000 кг
Власна вага:
4 300 кг
Повна маса:
5 120 кг
Місце розташування:
Україна Віта-Поштова7842 км від вас
Дата розміщення:
вчора
Номер у стоці продавця:
+380675303688
Можливий лізинг:
Можлива покупка в кредит:
Можлива покупка в розстрочку:
Опис
Швидкість пересування:
40 км/год
Габаритні розміри:
4,7 м × 2,1 м × 2,8 м
Паливний бак:
120 л
Кузов
Скринька для інструментів:
Двигун
Марка:
Perkins 1104D-44TA IIIA
Тип:
рядний
Потужність:
110 к.с. (81 кВт)
Паливо:
дизель
Турбо:
Інтеркулер:
Об'єм:
4,4 см³
Кількість циліндрів:
4
Кількість клапанів:
8
Євро:
Euro 3
КПП
Марка:
Carraro
Тип:
механіка
Реверс:
Кількість передач:
24
Осі
Кількість осей:
2
Колісна формула:
4x4
Колісна база:
2 450 мм
Розмір гуми:
340/85 R24 - 420 / 85R34
Кабіна
Гідропідсилювач керма:
Обігрівач кабіни:
Кондиціонер:
Клімат-контроль:
Пневмосидіння:
Автомагнітола:
MP-3
Додаткові фари:
Важливо
Це пропозиція для ознайомлення. За детальною інформацією звертайтеся до продавця.
Поради щодо купівлі
Контакти продавця
Підписатися на продавця
Контакти
Мови:
українська, російська
+380 50 011...
Показати
+380 50 011 8350
+380 98 011...
Показати
+380 98 011 8350
Андрій Петрович
Мови:
українська
+380 50 011...
Показати
+380 50 011 8350
+380 67 530...
Показати
+380 67 530 3688
Андрій Андрійович
Мови:
українська
+380 50 011...
Показати
+380 50 011 8350
+380 67 530...
Показати
+380 67 530 8434
Адреса
Україна, Київська область, 08161, Віта-Поштова, вул. Набережна, 33
Надіслати повідомлення
Контакти продавця
ТОВ "АГРО АССІСТЕНС ГРУП"
Україна
2 роки на Agronetto
Підписатися на продавця
+380 50 011...
Показати
+380 50 011 8350
+380 98 011...
Показати
+380 98 011 8350
+380 50 011...
Показати
+380 50 011 8350
Поставити питання продавцю
PDF
Поділитись
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Продаєте техніку?
Робіть це разом з нами!
Схожі оголошення
52 500 €
≈ 2 302 000 грн
2022
Потужність
110 к.с. (81 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
5 000 кг
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, Віта-Поштова
Зв'язатися з продавцем
46 500 €
≈ 2 039 000 грн
2022
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 800 кг
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, Звенигородка
Зв'язатися з продавцем
38 333,33 €
≈ 1 681 000 грн
2022
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
61 500 $
≈ 58 620 €
≈ 2 570 000 грн
2022
1 м/год
Потужність
110 к.с. (81 кВт)
Євро
Euro 4
Паливо
дизель
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, смт.Володарка
Зв'язатися з продавцем
36 000 $
≈ 34 310 €
≈ 1 505 000 грн
2022
Потужність
105 к.с. (77 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Вантажопід.
3 500 кг
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
40 км/год
Україна, Віта-Поштова
Зв'язатися з продавцем
47 000 $
≈ 44 800 €
≈ 1 964 000 грн
2023
Потужність
140 к.с. (103 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 500 кг
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
47 км/год
Швидкість обертання ВВП
540 об/хв
Україна, м.Вінниця
Зв'язатися з продавцем
43 900 $
≈ 41 840 €
≈ 1 835 000 грн
2022
Потужність
140 к.с. (103 кВт)
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 500 кг
Швидкість обертання ВВП
540 об/хв
Україна, с.Путрівка
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
46 500 $
≈ 44 320 €
≈ 1 943 000 грн
2024
Потужність
140 к.с. (103 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 500 кг
Колісна формула
4x4
Швидкість пересування
47 км/год
Україна, м. Київ
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
48 000 $
≈ 45 750 €
≈ 2 006 000 грн
2024
Потужність
140 к.с. (103 кВт)
Євро
Euro 3
Паливо
дизель
Вантажопід.
4 500 кг
Колісна формула
4x4
Швидкість обертання ВВП
540 об/хв
Україна, с. Святопетровское
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
38 500 €
≈ 1 688 000 грн
2023
Потужність
115 к.с. (85 кВт)
Євро
Euro 2
Паливо
дизель
Україна, пгт. Юбилейное
Зв'язатися з продавцем
Ця модель трактора спроектована для важких умов експлуатації, забезпечуючи виняткову ефективність для фермерів як малого так і великого бізнесу.
BASAK 2110S – це трактор європейської якості та найвищого рівня комфорту у своєму класі!
Модель трактора Басак 2110S визнана сучасним універсальним рішенням як для фермерів, так і для роботи комунальних служб. Дана модель поставляється потужністю 110 к.с., при цьому забезпечує максимальні показники продуктивності при мінімальній витраті палива у своїй категорії.
Ні для кого не секрет, що при виборі трактора кожен фермер безперечно ставить конкретні завдання з якими даний трактор повинен справлятися.
Звичайно виникає питання: а що ж вибрати? Який трактор кращий? Як справи з сервісом? Які відгуки про трактори? А чи є запчастини до тракторів?
Сьогодні, ми з упевненістю можемо дати відповіді на питання, що вас цікавлять!
Враховуючи наш багаторічний досвід та асортимент товарів в сегменті тракторів потужністю 80 – 150 к.с., можна сміливо заявити, що трактор Басак 2110 зараз конкурує з тракторами:
New Holland TD5 110, Massey Ferguson MF 5711, New Holland T5.110S, John Deere 6110, Case IH Farmall JX 110, Valtra A114, Deutz-Fahr Agrotron 110, Armatrac (Арматрак) 1054 / 1104 Lux, HATTAT, Lovol 1054, YTO NLX105
Зараз ми вам детально розповімо, що такого особливого в тракторі BASAK 2110S і чим він відрізняється від своїх конкурентів.
Двигун: Perkins 1104D-44T
Для цієї серії тракторів спеціально використовується сучасний турбований двигун всесвітньо відомого англійського бренду Perkins.
Двигун Перкінс Perkins 1104D-44T – це чотирьохциліндровий рядний дизельний двигун з турбонаддувом, інтеркулером та безпосередньою системою впорскування палива, завдяки якій максимальний крутний момент та максимальна потужність досягається на 1980 об/хв. Крутний момент на тракторах Басак починається з 1345 об/хв і виходить на пікову потужність на 2200 об/хв. Ця модель двигуна широко застосовується не тільки на тракторах Басак, але і на екскаваторах, асфальтних катках, на багатьох відомих телескопічних навантажувачах Manitou, JCB та Massey Ferguson. Але найважливіший факт чому ці двигуни такі надійні – це можливість їх прошивки. Модель даного двигуна може бути обмежена потужністю 67 к.с. або бути прошита (додатково зі зміною ТНВД і форсунок) до 142 к.с. Враховуючи даний факт можна зробити висновок – 110 к.с. це золота середина, яка забезпечить максимальну ефективність при запасі потужності.
На двигунах Perkins 1104D-44T встановлені по 2 клапани на кожний циліндр. Діаметр циліндра цього двигуна 105 мм, загальний об'єм двигуна 4,4 л. Хід поршня 127 мм. Ступінь стиску 16:2:1.
Основні особливості двигуна Perkins 1104D-44T:
- Блок циліндрів – литий.
- Випускний колектор – чавунний.
- Низький рівень шуму та витрати оливи.
- Уніфікація деталей.
- Зниження викидів в атмосферу та витрати палива, завдяки оптимізації системи подачі палива.
- Закрита система мастила із сапуном.
- Автоматичне відключення тиску масла.
- Автовимикання за температурою.
- Електроклапан відключення подачі палива.
Коробка Передач: Сarraro (Італія)
Конкуруючі моделі тракторів наведені вище, часто оснащені напівавтоматичною/автоматичною системою силового перемикання передач. У цьому виконанні трактори мають і перевагу, тому що перемикання передач йде без розриву потужності, але не варто забувати про те, що вартість ремонту та обслуговування даних коробок дуже висока. Трактор Басак 2110 також може комплектуватися (опціонально) коробкою передач Power-Shift з системою Hi-Low (перемикання передач без вижиму педалі зчеплення).
Але основною перевагою перед усіма конкурентами в тяговому класі 1,4 універсальних тракторів є те що Басак 2110 оснащений звичайною механічною синхронізованою коробкою передач італійського світового виробника Сarraro 24х24 з реверсом та ходозменшувачем. Такою коробкою не можуть похвалитися навіть найвідоміші європейські та американські виробники.
Трактор оснащений реверсом під рульовою колонкою зліва, що дозволяє прискорити перемикання руху як уперед, так і назад. Особливо це зручно коли трактор працює з фронтальним навантажувачем, з лопатою або на фермах. Зручність, яка збільшує продуктивність.
Справа в кабіні під кермом встановлено ходозменшувач «Заєць – черепашка». Відповідно в ході роботи дана функція в сукупності з реверсом дозволяє оптимально підібрати потрібну передачу, при цьому отримавши від двигуна і коробки максимальний крутний момент, що дає нам і економію палива, адже часто всі кажуть: «трактор потужний, але не вистачає передач». З трактором Басак 2110 цієї проблеми не буде. Так само, основна коробка має два основних важелі перемикання передач. Важіль коробки має 4 синхронізовані передачі і ще один важіль перемикання діапазонів. Усього 3 діапазони перемикання: понижаючий ряд передач, робочий ряд передач та транспортні передачі.
Велика кількість передач дозволяє скоротити розрив потужності між швидкостями – правильно розподіливши потужність двигуна та відповідно знизивши витрату палива.
Передній міст: Сarraro
Трактор оснащений потужним балочним переднім мостовим. Конструкція цього моста трохи відрізняється від конкурентів. Конструкція мостів Carraro використовує мінімальну кількість болтового з'єднання, що робить її міцнішою. Особливо це відчутно, коли трактор працює з фронтальним навантажувачем. Жодних зайвих елементів, тільки цільна пряма балка.
Ще одним особливим елементом конструкції переднього мосту Carraro є привід. На тракторах Басак використовується привід переднього моста з автоматичним блокуванням переднього диференціалу. Тобто під час руху трактора з увімкненим переднім мостом при пробуксуванні одного з передніх коліс – друге колесо автоматично заблокується, що дозволить трактору безпроблемно подолати перешкоду.
Другим важливим елементом конструкції переднього моста - це привід бортових редукторів епіциклічними шестернями, які передають і збільшують крутний момент, що вже передається на самі колеса. Даний принцип приводу використовується також на задніх піввісях без будь-яких додаткових редукторів. Враховуючи вагу трактора, потужність двигуна, кількість передач і вихід крутного моменту на приводі - даному трактору немає рівних!
Паливний бак:
Паливний бак на тракторі становить 120 л. Багато хто в порівнянні з конкурентами скаже, що цього мало, але є велике АЛЕ! Завдяки великому вибору діапазону передач навантаження на двигун значно знижується і витрата палива відповідно приблизно на 15-25% менше, ніж у його конкурентів. Відповідно бак, об'ємом 120 літрів розрахований на 8-14 годин роботи (залежно від операцій). А для ринку України це цілком достатній запас.
Гідравліка та навіска:
Гідравлічна система трактора Басак 2110 відкритого типу включає в себе два тандемні насоси, один з яких задіяний для забезпечення рульового управління та мастила внутрішніх вузлів трактора, а друга частина насоса задіяна в роботі гідравлічної системи та навісної системи трактора (навіски). У комплектації даного трактора встановлено 4 пари гідровиходів на одному з яких є плаваюче положення та автовимкнення.
Задня навіска трактора Басак може сміливо називатися найкращою у своєму класі за вантажопідйомністю 5 000 кг категорії Cat 2 та виносним керуванням на задньому крилі. Такою комплектацією можуть похвалитися хіба трактори преміум сегмента.
Позиційне керування задньою навіскою може регулюватися в залежності від поставлених завдань. Також доступне регулювання швидкості підйому, висота підйому, чутливість навішування та багато іншого. А найголовніше те – що все доволі просто і без будь-яких хитромудрих комп'ютерів.
Ще одним не менш важливим плюсом у навісці трактора Басак є гідравлічний центральний гвинт з гаком. Що являє собою дана опція? У тракторах вітчизняного виробництва, а також імпортного виробництва використовується гвинтова центральна тяга, в даній моделі Basak 2110S використовується гідроциліндр двосторонньої дії з гаком. Перевага в тому, що механізатор під'їхавши до агрегату може без проблем підчепити, наприклад, плуг, а налаштування плуга проводити без виходу з кабіни трактора. Також ця опція зручна при використанні крана-маніпулятора. Система стабілізації гідравлічного навішування дозволяє трактору з навісним обладнанням у транспортних переїздах не розгойдувати трактор, тим самим не рве навіску трактора. Це дуже зручна та безпечна опція. Кнопки керування навіскою на крилі забезпечують максимальну зручність та комфорт у роботі.
Кабіна та Комфорт:
Головна мета, яку переслідували дизайнери Basak – поєднання комфорту та повного контролю. Ми хочемо, щоб у кабіні Басак оператор почував себе як удома, тому що він проводить у кріслі довгі робочі години.
Комфорт оператора дуже важливий для нас, ми розуміємо, що від умов у кабіні залежить бажання працювати – це Ваша продуктивність! Кабіна Basak Deluxe, оснащена зручним сидінням з високою спинкою та пневматичною підвіскою. Органи управління тепер ще ергономічніші: всі регулятори мають зручне, інтуїтивно зрозуміле розташування.
Відмінна шумоізоляція кабіни Басак, а також використання двигуна Perkins, який сам по собі є збалансованим та тихим – зводить до мінімуму рівень шуму.
Конструкція переднього капота забезпечує відмінний огляд, покращує маневреність машини та зменшує ризики пошкодження рослин під час роботи на просапних культурах. Крім того, хочеться відзначити, що всі трактори Басак укомплектовані системою Webasto, яка взимку дозволяє трактору легше запускатися і швидше прогрівати двигун. Відповідно трактор швидше виходитиме на робочу температуру і оператору не доведеться мерзнути і чекати коли трактор прогріється, щоб запрацювала пічка.
Для максимального комфорту на тракторі встановлено систему клімат-контролю. Варто зазначити, що це не той випадок, коли в тракторі накрутили кондиціонер і він дме постійно холодним повітрям у спину або в голову оператору. Тут все просто: Ви встановили собі наприклад 22 * С і клімат-контроль підтримує цю температуру у всій кабіні.
Важливим чинником є опція додаткового сидіння. Завжди можна з собою в тракторі взяти пасажира, якому при цьому ще буде комфортно.
Звичайно, на даному тракторі встановлено фільтр кабіни. Кабіна герметична та працювати в садах або на полі з оприскувачем вже можна без жодних проблем. Не варто переживати, що в кабіні буде пил або запах хімії, наявність клімат контролю не змусить вас їздити з відкритими кватирками або дверима.